Welkom op onze reisblog!

10 september 2014 - Amsterdam, Nederland

Bijna is het dan zo ver......op 14 september gaan we 100 dagen op reis in Azie!! :-)

Het plan is om Cambodja, Zuid-China, Myanmar en Thailand te bezoeken, maar dat kan onderweg ook nog wel veranderen door bijvoorbeeld extreem weer (regentijd), visumaanvragen, niet te vergeten de gezondheid en last but not least waar we zin in hebben :-)!

De laatste 9 maanden hebben in het teken gestaan van de voorbereidingen op deze reis……welke kleren en schoenen nemen we mee, welke fototoestel(len), welke reisgidsen, nemen we nou wel of niet een klamboe mee, voor welke landen heb je een visum nodig en hoe vraag je die aan, kun je gewoon betalen met je pin of moet je cash geld meenemen, gaan we ons laten vaccineren en nemen we malariapillen mee…...alle vragen zijn (hopelijk) de revue gepasseerd.

Nu is het aftellen begonnen en zijn we met deze reisblog aan de slag gegaan zodat we jullie op de hoogte kunnen houden van onze reisperikelen! Vaak met foto’s (als de wifi dit toelaat) en af en toe ook met verhalen……we hopen hier namelijk ook nog een soort van reisdagboek aan over te houden.

Reacties op onze verhalen en foto’s zijn uiteraard van harte welkom :-)!

We hopen dat we jullie met deze verhalen en foto’s uit de herfstdip kunnen houden en wellicht zelfs inspiratie kunnen geven.

Veel leesplezier!